Často kladené otázky

 

Co je to dialogin?

dialogin je internetový komunikační nástroj vyvíjený společností STEM/MARK jehož cílem je splňovat stále stupňující se požadavky na rychlost a ucelenost komunikace s klientem. Pomocí dialogin klient vždy ví o všech projektových aktivitách a může se tak přímo podílet na jejich dalším vývoji a směru.


Co dialogin zajišťuje?

  • Interaktivní komunikaci ohledně řešeného projektu
  • Data a související projektová dokumentace vždy „při ruce“ pro kompetentní osoby po celém světě
  • Podrobné informace o každém pracovním kroku související s projektem a o odpovědné osobě u dílčích činností
  • Pokud to povaha projektu dovoluje, tak dialogin nabízí multimediální informace (fotky z terenního šetření…) nebo online statistiky u internetových výzkumů
  • Přejete si první výsledek či graf mnohem dříve než bude závěrečná zprava? Pomocí dialogin naši analytici mohou zveřejnit opravdu čerstvá data již při samotné analýze
  • Pomocí internetového dotazníku mohou uživatelé vznášet své požadavky a usměrňovat tak další vývoj tohoto nástroje
  • Celý systém je dostupný 24 hodin denně


Jak se mohu zaregistrovat pro používání dialogin?

Bezplatný přístup je součástí každého projektu realizovaného společnosti STEM/MARK. Pokud máte zájem o zpřístupnění ukázkového přístupového účtu, kontaktujte nás a my Vám rádi přidělíme ukázkové uživatelské jméno a heslo.


Mohu ovlivnit budoucí úpravy dialogin?

Každý uživatel má možnost vyplnit krátký internetový dotazník, který nám prozradí Vaše připomínky a možné směry vývoje celého produktu.


Jak často se informace v dialogin aktualizují?

Frekvence příspěvků našich analytiků se může lišit dle typu projektu, ale zpravidla informujeme o projektu každé dva dny nebo i častěji v případě významných událostí.


Kam se mohu obrátit na případnou pomoc?

V případě problému s dialogin nás můžete kontaktovat: dialogin@stemmark.cz nebo telefonu +420 225 986 811.


Co mám dělat pokud jsem ztratil autorizační údaje naší společnosti?

Můžete nás kontaktovat a my Vám obratem přidělíme autorizační údaje nové.


Mohu si sám(a) změnit své přístupové heslo?

Ano, v dolní části aplikace naleznete odkaz pro změnu hesla. Nové heslo bude známé pouze pro Vás. Ani žádný zaměstnanec naší společnosti nemá k tomuto heslu přístup.


Nejste si zcela jisti, zda se přihlašovací údaje nedostaly do nepovolaných rukou?

V dolní části aplikace máte možnost deaktivovat všechny přístupy do aplikace a následně přístup opět aktivovat telefonicky s novým heslem.


Lze omezit přístup pouze na jeden počítač nebo firemní síť?

Při registraci můžeme omezit přístupy pouze na určité IP adresy počítačů a tak částečně omezit množství počítačů, ze kterých lze komunikovat pomocí dialogin. Ale ne vždy je možné předem zjistit aktuální IP adresu počítače například při služebních cestách apod. Pro tyto účely můžeme kontrolu IP adresy vypnout, ale doporučujeme při návratu opět kontrolu aktivovat.


Co je to IP adresa počítače?

Každý klient (počítač…) připojený do sítě internet musí být jednoznačně adresovatelný. A právě IP adresa je jednoznačná unikátní adresa každého počítače připojeného do sítě internet. Existují ale případy, kdy skupina více počítačů (počítačová síť) je v internetu také pod jednou unikátní IP adresou.

 

© STEM/MARK 2003